Компанія Valve збирається доручити війну з читерами в Counter-Strike: Global Offensive штучному інтелекту.

Більш того, судячи з останнього коментаря представників студії, розробка системи машинного навчання вже почалася і частково штучні машини вже воюють з читерами.

Розробники пояснили свої плани у відповідь на звинувачення фанатів шутера. Геймери справедливо припустили, що деякі читерські програми, зокрема спінботи, можна було б легко виявити програмними засобами, автоматично позначаючи читера для подальшого покарання. Однак, за словами представника Valve, це породило б війну в кішки-мишки з творцями ботів, які постійно вдосконалювали б свої чити, роблячи їх непомітними для захисту проти чітера.

ЧИТАЙ ТАКОЖ: Новий мод перетворює Fallout 4 в шутер 90-х

“Будь-яка система визначення спінботов за допомогою коду призведе до гонки озброєнь з розробниками чітів. Якщо вони зможуть знайти як обдурити систему визначення читів, проблема повернеться. Замість цього краще використовувати підхід з машинним навчанням (і постійним перенавчанням) класифікатора, який може виявляти різницю між читерамі і гравцями”, – пояснили творці гри.

“Ми вже почали роботу в цьому напрямку. Рання версія схожої системи вже була розгорнута і відправляє звіти анти-чит системі Overwatch. І оскільки результати обнадіюють, ми збираємося продовжувати розширювати систему з плином часу”.

Фактично, це означає, що штучний інтелект, здатний знайти і покарати любителів читів прийде на зміну існуючій системі захисту від читера, якої фанати Counter-Strike: Global Offensive незадоволені вже довгий час.

201123_w625_h351_f

201122_w625_h351_f